Monday, April 20, 2009

sibuknye teman...

Monday, April 20, 2009

Assalamualaikum kawan2....huhu amali aku yg aku sangkakan 22aribulan ni telah bertukar menjadi bubur..sebab amali yang betul start 23abibulan..pnye gelabah la aku mengsketch smpai urat jari terbelit..lihatlah kawan2 bilikku yang ibarat galeri xsiap! hahaha..buat mse ni aku ok lagi msih lagi brtahan mnghabiskan stu sketchbook yg setebal 40msurat selama stu ari! gile babash la...skang ni aku ngah fokus siapkan painting aku yang brtajuk sawah tu...arap ok la mse amali nanti..risau gak klu kene tembak ngan penilai luar..huuu.....semangat!!!

1 comments:

- Ms. Izyan - said...

caiyok2!!!
cantiknye lukisannnnn~~~~ memang tgn seni la awak nie :)

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH