Sunday, May 24, 2009

kerja untuk malam ni untuk hari esok...

Sunday, May 24, 2009
Assalamualaikum kawan-kawan sume...huh..agak lama aku takde idea nak update blog ni..malam ni seperti biasa..aku malas nak bace buku..so aku ngan reza buat framing untuk pameran karya kami sempena pameran KPLI yang aku pon masih kabur-kabur samar bile nak dilancarkan..haha..aku ni memang xpandai ukur frame dengan tepat..apa yang aku mampu cume memotong mengikut sukatan die je..hehe :)

antara karya-karya aku

yang dua karya lain belah kiri member aku punye faiz..aku pnye belah kanan...

karya reza belah kiri dan belah kanan karya aku

karya-karya oleh faiz dan reza

post signature

5 comments:

'AQILAH said...

wa..cantiknye..

Monsieur Anonymous said...

bile r bilik beliau nie akan kemas..
ish2..

eliana said...

paan... berbakat btol bab2 melukis ea?
memang minat ea? huhu~

paan said...

mmg minat..saya belajar dr internet melalui MYARTHOST.COM...serta brhubung dengan rakan-rakan artist on9 kt tenet jgk..mmg minat dn bnyk dorongan...

mat din said...

wow...cantik2...
leh ar blaja ngn paan ni...
huhuhu...

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH