Saturday, August 29, 2009

Avatar aku hehehe...selamat berpuasa

Saturday, August 29, 2009
Assalamualaikum kawan-kawan semua..huhu..alhamdulillah aku telah selamat sampai ke Kuala Lipis pada hari ini untuk menyambung semula kerja-kerja yang tak siap lagi..haha..hari ini bertuah bagi aku..sebab aku dapat berjumpa pakcik ghani di CM..hari ini aku banyak belajar tentang watercolour dari beliau..terima kasih banyak-banyak pakcik ghani..selepas tamat urusan dengan pakcik Ghani, pun lekas-lekas kejar LRT..LAWAK BETUL HARI INI..aku lupa jam aku lambat 5 minit..haha dah la lambat terjumpa pula sahabat lama kat puduraya..haha..MACHA!! aku jumpa kawan aku masa aku dengan dia ni buat kursus persediaan dulu..namanya KALI...HEHE...berlaku sedikit adegan macha dan tambi sambil berlari menuju antara satu sama lain dalam gerak perlahan...haha..sebab jumpa Kali, aku nyaris terlepas bas ke Lipis hari ni..sampai saja ke Lipis dah pukul 7.10..aku nampak ada kedai kat depan stesen lalu aku terus saja berbuka disitu seorang diri..haha...siapa suruh balik awal..haha..biarlah janji aku dah selamat sampai..malam ni aku berlatih lagi menggunakan perisian adobe illustrator..waahhh nampaknya macam membuahkan hasil yang bagus..aku makin suka nak guna illustrator lepas ni, dah habis reka watak terus masuk warna digital..hehe...seronoknya sebab dapat buat avatar sendiri hehehe :) selamat berpuasa...

post signature

8 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

waaa cantiknye...

♥ Cik Cimi ♥ said...

mmg sgt cantek!

░♥si lampu neon♥░ said...

weh ko buat sendiri ke? memang creative! takde brand sendiri ke? product ke..huhu.

paan said...

kpd cik cimi..terima kaseh :)

kpd lampu neon : huhu..aku buat sndri..smlm bru cube nak buat..jadi la pulak...pasni nk wat trademark le pula insyaallah :)

SaRa_wo Sensei said...

hohhoo...
rasanya kan bro..
bro kena resign jd guru pelatih kat IPGM...then amik keja baru kat syarikat LesCopaque ker mana kerr..
jd kartunis or creat katun cam upin&ipin tue...
waahhhhh....
watak pown dah ramai tue..yuyu pown ada...si hijau pown ada..si x der tangan tu pown ada gak..hohoho..
animasi yang bakal gempak di kaca tv..
hohohoho....

paan said...

huhu xbaik kata cmtu adik sara..huhu..kite kene pelbagaikan kemahiran kite huhu..

syaaya said...

siyes cm cikgu paan..
hihihihi

paan said...

hoho siyess?seriuus?? hehe

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH