Friday, October 16, 2009

Lakaran terbaru! - Musashi

Friday, October 16, 2009
Assalamualaikum kawan-kawan semua..malam tadi aku baham char kuew tiaw 2 pinggan lagi..seperti biasa aku balik rumah dan aku melukis lagi..malam ni aku nak lukis musashi..aku rasa ramai yang kenal orang yang bernama Miyamoto Musashi..merupakan seorang pemedang yang sering kali menang didalam setiap perlawanan...kira macam kuat sangat la Musashi ni..ahaha..tapi Musashi yang aku lukis ni telah pun diubah konsep dan dikartunkan...hehe..nanti senang-senang aku warnakan si Musashi ni...rasa malas nak warna pulak hehe...

post signature

0 comments:

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH