Tuesday, November 10, 2009

karya digital terbaru - makin suka kartun

Tuesday, November 10, 2009
Assalamualaikum kawan-kawan semua..alhamdulillah aku telah selamat menjawap kertas peperiksaan yang pertama..balik lepas menjawap peperiksaan, aku terus menggapai pen tablet aku dan melukis..sangat rindu akan tabletku...semalam aku buat hingga hari ni baru siap karya ni...aku main taruk saja warna..tah la betul ke tak..shadow main hentam..tukar opacity brush dan layan sampai jadi tona..hehe...entah macam mana, aku sangat berpuas hati dengan pencapaian aku sekarang walaupun masih banyak perlu diperbaiki...ermm watak yang aku lukis ni watak Ryu street fighter..aku amat minat watak ni...watak kental dan tabah..tapi aku dah comelkan watak ni hahaha..kecilkan diaa!!

post signature

0 comments:

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH