Sunday, November 1, 2009

Teratak Embun Kasih

Sunday, November 1, 2009
Assalamualaikum kawan-kawan semua...hari ni aku nak kemaskini pasal arca asemblaj aku yang aku buat untuk amali seni tempoh hari...arca aku ni bertemakan sarang burung tempua..temanya pula berkaitan dengan kasih sayang..aku kaitkan tema kasih sayang dengan rumah iaitu sarang burung...mesej yang aku nak sampaikan ialah rumah yang merupakan tempat kasih sayang ditemui dan tempat kita disayangi dan juga tempat kita dibesarkan..huhu..nak tahu nama arca aku?? lawak juga la..aku beri nama arca aku ni Teratak Embun Kasih...hahahaha..dah macam sembilu kasih...hehehe...bahan yang aku guna untuk arca asemblaj ni ialah dawai,skru dan daun mengkuang..hahaha..nampak macam serabut je...hehe..


post signature

0 comments:

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH