Tuesday, December 29, 2009

Masih dalam latihan

Tuesday, December 29, 2009


Assalamualaikum kawan-kawan semua...siap sudah ilustrasi untuk hari ini. Aku masih lagi perlukan latihan untuk teknik pewarnaan 2D yang sebegini. Bagi aku ia lebih mudah serta dapat mewarna dengan lebih ceria ibarat mengunyah 10 biji Ferrero Rocher dalam satu masa, hahahaha...hmm...cuti sudah mahu berakhir, dan aku harap latihan aku dalam masa cuti ini dapat menggilap kemahiran mewarna dan melakar aku... Terima kasih kepada pembaca blog ini yang sudi melawat dari mula-mula blog ini dihasilkan sampailah ke akhir tahun. Harap anda semua juga cemerlang. :)

post signature

2 comments:

intan said...

i luv dis one..~

paan said...

thanx Intan :)

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH