Friday, January 29, 2010

www.paanartcreative.com

Friday, January 29, 2010


Assalamualaikum kawan-kawan semua...ada berita gembira yang aku ingin sampaikan kepada kalian...terutama kepada abah aku :) dengan ini dan pada hari ini tepat pada pukul ini dan ini...aku mengumumkan bahawa aku telah membeli domain sendiri. Alhamdulillah...syukur kepada Allah kerana diberi rezeki seperti ini....Dengan ini....terjadilah....www.paanartcreative.com. Terlebih dahulu...aku ingin mengucapkan setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada abang Nasrul yang sudi memperkenalkan aku dengan seorang saudara yang amat hebat dalam pertukaran domain dan hosting. Saudara tersebut bernama Aliff...beliau telah menolongku dalam membuat pertukaran domain ini...proses pertukaran ke .COM ini masih belum sempurna lagi dan akan mengambil masa 24-48 jam untuk siap sepenuhnya sementara menunggu sistem blogspot menguruskan proses pertukaran url.

KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG INI...TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA AKU UCAPKAN KERANA MENYOKONG AKU DALAM MENGHASILKAN KARYA. SOKONGAN ANDA SEMUA AMAT AKU HARGAI :)

post signature

7 comments:

Penulis said...

wow..hebat..ak pn igt nk wat mcm hg, ad domain sndri.. (",)

paan said...

hehe..besh ada domain sndri...lebih sayang :)

Penulis said...

haha..btol2..

Sammy! said...
This comment has been removed by the author.
Sammy! said...

ah...terdelete lak komen aku...hampeh...nyway, congrats bro for the new domain!!! woohoo...pasni bleh la post byk lagi artwork!!!

paan said...

hehe terima kaseh sammy :) akan ku buat yang terbaik

SD said...

berapa ringgit yer harga domain yang ini sbb aritu search dr kawan2 domain yg murah setakat ni Rm29.95.....dari NETkl....

blogwalking = komen anda menggembirakan saya

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH