Sunday, June 12, 2011

Ruang kerja untuk perisian Artrage

Sunday, June 12, 2011


Sudah lewat pagi dan aku masih tidak boleh tidur. Aku kini sibuk mempelajari perisian melukis yang baru. Walaupun agak sukar pada mulanya namun perisian ini masih mengimbau di saat aku menggunakan cat minyak dahulu. Perbezaan yang ketara ialah aku tidak dapat bau minyak linsid yang begitu pekat menusuk hidung...tapi dengan perisian ini aku dapat mengembangkan kemahiran aku dalam mencampurkan warna secara lebih realistik. Aku harap aku boleh buat yang terbaik untuk diri aku dalam dunia seni ini. :)



post signature


0 comments:

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH