Sunday, April 26, 2009

Jangan tak conteng baju...

Sunday, April 26, 2009
Assalamualaikum kawan2...sori pasal entry semalam eh..layan sedih lak..hu..tgh ari tadi aku brjaya menyiapkan satu design doodle kt baju aku..disebabkan rase malas nak wat assignment yang membuak-buak dalam jiwa sanubariku ini..aku pon mencapai sbatang pen marker t-shirt brwarna hitam berjenama artline yang aku beli di central market 2 minggu lepas dan aku layangkan tangan aku yang malas ini menconteng baju lamaku yang buruk..huhu..layan pnye layan akhirnye siap jugak contenganku pada bajuku itu..lihatlah hasil kerjaku yang tahapehape ni..hahaha..

pada sape-sape yang berminat silalah conteng baju anda sendiri ek! ehehehe....jangan conteng baju kawan anda lak..nanti kene tampar...hehehehe


12 comments:

CikYana(",) said...

wah smart la
nnt design tshirt tuk cikyana ek
:D

Afiqah Sahillah said...

stylee niehhhh

...cintajihad... said...
This comment has been removed by the author.
...cintajihad... said...

jap2..nak tenung lagi sekali..

cantik la!!:)

aqinara said...

comel sgt!
ajar leh?
haha

paan said...

hehe..leh je aqinara..bli je pen marker utk tshirt..kt pasaraya ade jual..pas dah lukis ats bju 2 amek ketas a4 letak ats yg kite dah lukis dan iron diats ktas 2..bg mrker 2 kering dan prmanent..

Anna said...

cantik design tu :)

paan said...

time kaseh sume..nanti sy wat design yg len lak...cute itu comel..haha

Anonymous said...

comey yea bju 2!!!!!!!
smart arrrr!

mademoiselle azieshakespeare said...

ink die tak ilang ke bile basuh?

paan said...

xilang..sebab kite dah iron bg ink die lekat terus ats bju.hehe

zul said...

hek..kan besh jd ko..xpyah pning2 plih baju kat shoping cmplex..rsa cam nak baju baru ja bleyh trus wat sniri..bleyh design ikot ska..ya tuhanku..anugerahkanlh hmba mu ini bakat sperti tuan blog ney..amin..

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH