Thursday, July 23, 2009

Tulip merah ku sayang

Thursday, July 23, 2009
Hari ni hari yang amat meriah..sebab pagi ni takda kelas langsung..jadi aku menggunakan masa yang terluang dengan menyiapkan beberapa karya yang lain selepas siap karya yang sebelumnya itu..hehe..karya yang terbaru ni aku pilih subjek mater bunga tulip merah..hoho..tulip ke ni..tah la..tengok cam buah betik pulak..ahahaha..warna masa mentah sebab masih lagi kurang gambaran tona di celah-celah kelopak..tapi takpa..karya ni aku buat dengan suka hati..taknak paksa-paksa..asalkan aku gembira aku dah siapkan karya ni...lepas siap baru aku nampak apa yang tak kena..hehe..lepas ni..buat yang lain perbaiki kemahiran dari semasa ke semasa..

si pemberi komen pertama
shahrul
\('o')/

post signature

6 comments:

Shahrul (Nama Sebenar) said...

paanKreatip,
asal merah ko nampak cam warna kejinggaan je.
ko campur warna jingga ya.
kalau bunga warna pure merah memang mengancam.
argh.
lama aku tak main watercolor.
sketchbook pun masih banyak pages kosong.
hahaha.

paan said...

hehehe.pandai ko shahrul..sememangnya memang aku cmpur wrna jingga sket sbb kroma warna mmg ada sket wrna jingga..tp jingga die patutnya darken sket kt gmbr asal..hehe terima kaseh sebab komen. :)

Aisyah AR said...

kat perak ada taman tulip...
very beautiful....

if one day paan kesana....
try la lukis taman tue...

gonna be wonderful...

huhuuu..

paan said...

huhu..sy bru tau aisyah..kene lukis ni :)

Emila Yusof said...

cantik! cantik!

paan said...

terima kaseh kak emila :)

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH