Tuesday, October 12, 2010

Karikatur permulaan untuk aku...

Tuesday, October 12, 2010
Assalamualaikum...alhamdulillah semuanya sudah selesai...lama sudah aku tidak mengemaskini blog ini...maaf atas kesibukan yang berpanjangan...kini aku meluangkan sedikit masa untuk bercerita tentang sepanjang peristiwa yang sudah berlaku beberapa hari yang lepas...aku kini sudah memulakan perniagaan membuat karikatur... Biarpun ini baru saja permulaan, bagi aku pernigaan membuat karikatur adalah suatu pencarian rezeki yang amat sesuai untuk aku. Kini aku mampu menyara hidup dengan duit sampingan keuntungan membuat karikatur...Terima kasih yang tidak terhingga kepada para pelanggan semua yang sudi menempah karikatur dari aku...semoga perjalanan ini tidak disia-siakan begitu sahaja...aku akan lebih berusaha....


post signature

0 comments:

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH