Friday, November 12, 2010

Sudah lama tidak kemaskini blog

Friday, November 12, 2010
Assalamualaikum kawan-kawan semua....sudah lama aku tidak mengemaskini blog ini...sekarang aku sudah jauh meninggalkan dunia blog...entah apa yang berlaku aku pun tidak tahu...adakah aku kisah sebenarnya....ada sedikit dalam hati ini...alhamdulillah sampai sekarang aku masih berkarya...karya yang selalu sebati dengan hati...melukis dengan spontan...melihat awan yang berlari...

Karya diatas ini sahaja yang sempat aku kongsikan bersama anda semua...semoga dapat menghayatinya :)

post signature

2 comments:

suryamentarie said...

Saya amat meminati kerja2 awak! Caya la!

paan said...

terima kaseh suryamentari...nantikan karya comel lagi...hehehe

 
Sebuah blog seni P A A N A R T C R E A T I V E 2009-2014
MENGHAYATI DAN MENIKMATI HASIL KARYA INI ADALAH HAK ANDA [KESEMUA KARYA-KARYA INI ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL ATAU MENYELEWENG MANA-MANA KARYA TANPA KEBENARAN PEMILIK BLOG INI :) : TERIMA KASIH